[linux-network] Fwd: Re: content management icin ozgur yazılım

---------

From: okan kahraman (kirikhanli@hotmail.com)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 10:21:37 EEST

    >From: Sancar Saran <saran@sim.com.tr>
    >To: linux-network@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-network] Re: content management icin ozgur yazılım
    >Date: Tue, 22 Jul 2003 10:11:49 +0300

    >Nuke, PostNuke, XOOPS, SLASHCODE, freshmeat a baktinizmi ?

    bu soylediginiz yazılımlari ilk defa duydum fakat bu konuda cok yeniyim.
    Konuyu arastirmaya henuz basladim. Bir bilgim olmadigi icin ilk olarak
    sizlere sorayim dedim. Bunlar arasinda en profesyonel veya en kullanışlı
    olanı hangisi bana yardimci olursaniz sevinirim.Bide bu yazılımların kodları
    ne ile yazılmış.

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail