[linux-network] Re: Qkablo=5Fmodem=5F=F6z=FCrl=FC=5Flinux!!!=5F?=

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 01:14:51 EEST

    merhaba,
    www.linuxquestions.org adresinde cable modem suse
    seklinde bir arama yapt?m ve bu konuyla baya?? bir
    mesaj buldum! herkesin ortak sorunuymus san?r?m suse
    serisinde kablo modem tan?tmak. tabi herkes dedi?im,
    newbie s?fat?nda olanlar.
    ilk önce, sistemde daha önceden tan?mlad???m ethernet
    ve modem ayarlar?n? silip sadece ethernet ayar?n?
    yapt?m. kablo modemi usbden takt?m. lsmod dedim ve
    eth0 ethernet kart?yd?, eth1 de gözüktü. sonra dhcpcd
    eth1 yapt?m ve iste burday?m :)
    ?u anda linuxdan mesaj at?yorum. yard?mlar?n?z için
    herkese tesekkür ederim...

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-network/2003/Jul/0087.html

    http://www.linuxquestions.org/questions/archive/18/2003/01/4/42994