[linux-network] Re: Qkablo=5Fmodem=5F=F6z=FCrl=FC=5Flinux!!!=5F?=

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 03:58:58 EEST

    ı ııhh.. olmadı gene :( ikinci seferkine yemedi..
    baslangıcta yüklenmeyen bazı seylerle ilgili olsa
    gerek. yarın tekrardan deniycem bi seyler.. sonuçları
    iletirim... tesekkürler...

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-network/2003/Jul/0087.html

    http://www.linuxquestions.org/questions/archive/18/2003/01/4/42994