[linux-network] Re: Qkablo=5Fmodem=5F=F6z=FCrl=FC=5Flinux!!!=5F?=

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:20:02 EEST

    On Mon, 7 Jul 2003, Kaan Ertürk wrote:

    > modemin üzerinde geçen ismi NetMaster. linux ASKEY
    > Modem olarak görüyor sistemde. ki Askey üretici firma
    > sanırım, yani doğru görüyor. ama dediğim gibi sorun su
    > ki dial-up bağlantı seklinde tanımlamamı istiyor.

    Asagidaki adreste sanirim ilk iletiniz var:

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-network/2003/Jul/0087.html

    Ethernet seceneginin oldugunu yazmissiniz orada, hatta linux suruculerinin
    de oldugunu. O suruculerin oldugu dizinde "README", "INSTALL" gibi
    dosyalar var mi? Varsa onlarin icinde yaziyordur nasil kurulacagi.

    Biraz google karistirdim:
    http://www.linuxquestions.org/questions/archive/18/2003/01/4/42994
    Burada CCeng'in sorusuna verilen yanit biraz guncel guncel gibi. Ama siz
    once beim ustte yazdigima bir bakar misiniz?

    Bir de... sorununuz yanit degil ama... Ne yazik ki ulkemizde "alinan"
    donanimlar biraz standart disi gibi.Bir internet servis saglayicisinin
    eski bir calisanlarindan olarak soyluyorum; winmodemlerden cektigim kadar
    cekmedim desem yeridir :) Dolayisiyla, belki de donanimimizi alirken biraz
    daha ozenli olmamiz faydali olabilir. Su e-postayi kac yillik oldugunu
    bilmedigim supra 28.K harici bir modem uzerinden yaziyorum; hala calisiyor
    ve super calisiyor...

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr