[linux-network] Re: Qkablo=5Fmodem=5F=F6z=FCrl=FC=5Flinux!!!=5F?=

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:34:18 EEST

    merhaba,
    en son yaptıklarımı tek tek yazayım:
    1. modemi usb girisinden çıkardım
    2. linuxda tek tanımlı eth0 ağ kartı ayarlarına
    gittim, yast ile. (network cards bölümüne)
    3. altta change yazan yere tıkladım ve eth0 için edit
    dedim.
    4. çıkan lerde dhcp ile ilgili tek seçeneği isaretli
    yaptım.
    5. kaydettim.
    6. makinayı kapattım.
    7. modemin kutusundan çıkan ağ kablosunu taktım.
    8. bilgisayarı açtım.
    9. bağlantı yoktu!

    atladığım ya da yanlıs yaptığım yerler nedir acaba?
    bir de tekrar söylemek istiyorum, linux hakkında çok
    az sey biliyorum. sizin için çok sıradan gelen bir
    komut bana çok uzak gelebilir! tesekkür ederim...