[linux-network] Re: _kablo_modem_özürlü_linux!!!_

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 23:30:26 EEST

    Size bu e-postayi NetMaster marka modemle baglandigim InterAktif kablo internet baglantisi üzerinden yaziyorum.

    Yaptiklarimi anlatayim :

    1- modemimi actim, üzerindeki dört isigin da yandigini gördüm.
    2- bu sirada bilgisayarimi actim. Bilgisayarim üzerinde tanimli tek ag kartindan (eth0) DHCP sunucusundan otomatik IP alacak sekilde ayarliydi.

    Hepsi bu. ASKEY modeminizi Linux sisteminizde calistirmak icin ekstra bir sürücüye/uygulamaya ihtiyaciniz yok. Ethernet kartinizla modeminizi modem kutusundan cikan gti cross-over ag kablosu ile birbirine baglarsaniz ve YaST icinden IP ayarlarini otomatik IP al seklinde tanimlarsaniz islem bitmis demektir.

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt

    On Mon, 7 Jul 2003 12:40:01 -0700 (PDT)