[linux-network] Re: gprs baglanti problemi

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 07 Jan 2003 - 01:35:06 EET

Selamlar..

pppd, compression islerini kendi yapmiyordu yanlis hatirlamiyorsam. Kernel modulu bu isi yapiyordu. Sanirim o da ppp-deflate gibi bir sey olacakti. Su anda 15 gundur windows'la bogusarak anvale olmus vaziyetteyim, kafam hic bir seye basmiyor. Allah daimi Windows kullanicilarina acil sifalar ve bolca sabir ihsan eylesin..

Hatirladigim kadari ile nobsdcomp, novj, novjccomp, noccp, noaccomp, nopcomp veya "bsdcomp 0" gibi bir de secenek vardi. pppd'ye bunlardan biri/birkaci verilmediginde compression varsayilan olarak yapiliyor. Yanlis olabilirler, man'a bir goz atarsin. Diger yandan GPRS modem icin init degerininde

'AT CGDCONT=1,"IP","internet","0.0.0.0",0,0'

gibi bir sey olmasi lazim. En sondaki iki sifir compression'u kapatiyor.

Gelismelerden haberdar et bizleri. Yeni bir konu ve tecrubelerin her damlasi onemli..

Saygi ve sevgiler..

07 Jan 2003 00:56 EET tarihinde yazmışsınız: