[linux-network] Re: gprs baglanti problemi

From: Bora Eresici (TC-CC-HAL) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Wed 08 Jan 2003 - 13:36:46 EET

Merhaba;
        Problemle ilgili ufak birkac bilgi edindim, ericsson musteri hizmetleri =
ile gorusmeyi deneyebilirsiniz (0212.473177.77) cunku ;=20
=09
Daha once com 4 portunda problem =E7iktigina dair bil bilgi alsmistik. =
saniyorum bu islem linux te problem yaratiyor. Simdi gerekli script(ki =
bilemiyorum bu konuda bilgim yok) kuruldugunda o hata PPP link protocol =
hatasi benzeri olmus.Bu gibi probllemler isletim sistemi i=E7in firma =
yani cihaz =FCreticisi tarafindan piyasaya s=FCr=FClen modem driver lari =
ile giderilir. Ancak =FCretici firmalarin Windows gibi yaygin bir =
isletim sistemi i=E7in bile driver update i =E7ikarmakta sorun oldugunu =
d=FCs=FCn=FCrsek Linux i=E7in var midir.ancak yinede konu ile ilgili =
sony ericsson ile g=F6r=FCs=FClebilir. ancak cihazin modem driver i ile =
ilgili bir problem.
                                                        iii clsmlr.