[linux-network] RE: [linux-network] 8 Bilgisayarlı Network. Neleri Seçmeliyim?

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Thu 21 Feb 2002 - 09:15:45 EET

    =20
     Selam=20

    Knoppix zaten direk cd den calisiyor , knx-hdinstall ile diske
    kurdugunuzda ise=20
    Zaten bi debian kurulumundan bi farki yok=20
    Dagitim bu konuda cok onemli olmasa gerek herhangi bir dagitim ustune
    samba iptables squid kurarak pdc ve internet gateway i olarak
    kullanabilirsiniz mail icin ise server olarak herkesin kendi tercihi soz
    konusu tabiki kimi postfiz i kimi sendmaili kimi de qmaili kullanmayi
    tercih eder , qmail ile ilgili olarak www.obua.org adresine qinstall
    isimli bir kurulum=20
    Programi var=20

     kolay gelsin=20