[linux-network] Re: kablonet statik ip

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 16:46:26 EEST

    Kablonet intranet (arkadasimizin yazdigi gibi 32 statik IP'ye kadar)
    disinda dusunmeyin derim ben size... Hosting isi icin cok asagida
    kalir... Bir de teknik destek diye sorulmus: evinize/isyerinize hat
    cekmek disinda hicbir sey yapmiyorlar, her sey kendinize ait... Linux
    destegini birakin yalnizca Windows icin kurulum disketi veriyorlar...
    Tel. no 310 28 28 (0212)

    hosting isi dusunuyorsaniz Kablonet vb. yerlerden yararlanmayin...
    Bedava hosting saglayan firmalardan dahi daha yavas hizmet saglarsiniz
    :) Kiralik sunucu vb. dusunmekte fayda var...