[linux-network] Re: S_ra mail server da?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 20:42:43 EEST

    Mon, 21 Apr 2003 11:37:28 +0300 tarihinde "Ismet Sonmez"
    <isonmez@bsy.com.tr> soyle yazdi:

    IS> benimde tercihim qmailden yana smtp,pop3,webmail servisi vermek
    IS> istiyorum sadece qmail yetermi?ek program
    IS> yüklemelimiyim...önerilerinizi,uyarılarınızı,tecrübelerinizi
    IS> bekliyorum...
    www.enderunix.org 'da ismail yenigul'un hazirladigi bir qmail kurulum
    dokumani var, oradakileri adim adim izlerseniz pek problem yasamadan
    kurabilirsiniz.

    ya da baris metin'in yazdigi qinstall programi var, onunla daha otomatik
    bir kurulum yapabilirsiniz.

    IS> almaya başladım.... sonra masaüstlerine mi geçsem diyorum....şöyle
    once ofis yazilimlarindan baslayin bence. kullanicilari windows uzerine
    openoffice'e alistirdiktan sonra, linux'a gecmeleri daha kolay olacaktir.
    ofis yazilimi bircok kisinin eli ayagi. hem de ofis yazilimi
    degisikliginden dolayi kacinilmaz olarak yasayacaklari zorluklari linux'a
    mal etmezler :-)

    IS> terminal server gibi bişeyler bulsam benim pentiumlar iş yapsa....
    ek bir yazilima gerek yok ki? x-window zaten kendisi bir sunucu.

    IS> Kalite kontrol makinelerini linuxa taşısam,delphi ekranları kylixe
    IS> çevirsem...rs232 çalışsa,mouse pixel sayılarını metre diye okutsam...
    IS> dokuma makinelerini linux üzerinden girip makineleri uzaktan yönetme
    IS> projesini bitirsem linuxa tekstil sektöründe atılım yaptırsam....
    IS> ahh ahhh sırada neler var neler....ama zaman yetmiyor...
    her sey zamanla... :-)

    bir bakmissiniz gelecek sene bu zamanlarda III. Linux ve Ozgur Yazilim
    Senligi'nde Basari Oykuleri oturumunda kendi kurumunuzda yaptiklarinizi
    anlatiyorsunuz...

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694