[linux-network] Sıra mail server da?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 11:37:28 EEST

    Hadi bakalım proxy tamam?
    Sıra exchange kellesinde...
    okuduğum yorumlarda qmailli genelde yeni nesil beğeniyor. ve kullanışlı
    buluyor.
    benimde tercihim qmailden yana smtp,pop3,webmail servisi vermek istiyorum
    sadece qmail yetermi?ek program
    yüklemelimiyim...önerilerinizi,uyarılarınızı,tecrübelerinizi bekliyorum...
    sonra nt4 kellesini alacaz sambayla....ben bu işten zevk almaya başladım....
    sonra masaüstlerine mi geçsem diyorum....şöyle terminal server gibi bişeyler
    bulsam benim pentiumlar iş yapsa....
    Kalite kontrol makinelerini linuxa taşısam,delphi ekranları kylixe
    çevirsem...rs232 çalışsa,mouse pixel sayılarını metre diye okutsam...
    dokuma makinelerini linux üzerinden girip makineleri uzaktan yönetme
    projesini bitirsem linuxa tekstil sektöründe atılım yaptırsam....
    ahh ahhh sırada neler var neler....ama zaman yetmiyor...
    Sizlerden işte bunun için yardım istiyorum...Zaman yetmiyor...araştırma
    yapamıyorum... desteğinize ihtiyacım var...

    Ismet Sonmez
    Bsy Bilgi Sistemleri
    Tel : 0090 224 255 77 47
    Fax : 0090 224 254 89 24