[linux-network] Re: S_ra mail server da?

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 23:09:24 EEST

    Herkese Merhaba ancak bu saate yazabildim..
    Open Ofisi kendim kullanıyorum.Ama Aynı zamanda microsoft çözüm ortağıyız.
    Microsoft ofis ürünlerinide kullanıyorum.Yani çoğu müşterimiz microsoft
    diyor.
    Ama biz open ofis öneriside yapıyoruz.Bedava diyoruz.Çok az kişiden olumlu
    yanıt aldık.
    Yani diğer tarafta belli bir miktar kazancımız var ama open ofis de hiç
    kazanç sağlamıyoruz.
    Bazen ikilemde kalıyoruz.Bir yaşamak için para kazanmalıyız.Ama bir şekilde
    program tarafından dengeliyoruz.

    IS> terminal server gibi bişeyler bulsam benim pentiumlar iş yapsa....
    ek bir yazilima gerek yok ki? x-window zaten kendisi bir sunucu.
    Bu ne demek? x-windows bir sunucu ama nasıl yani terminal server gibi? :)
    Daha detaylı bir yazı, yorum,web...
    Çok ilgilendim.16 kalite kontrol terminalim hemen geçebilir.16 lisans...iyi
    lisans...

    Herkses Teşekkürler.

    Bu arada size birşeyden bahsedeceğim.
    Leased Line hattımıza cisco router almadan sangoma kartları ile bağladım.
    Kartları 2 adet 60$ ebaydan aldım.Yeni iki cisco sizlere ömür...tabi henüz
    modemden kurtulamıyoruz...
    Kartların markası Sangoma s502 ve s508?
    Bilgi paylaşımına açığım?
    Zaman problemi hat safhada keşke günde bir 24 saatim daha olsa...