[linux-network] Apache Server - MySQL

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Mon 21 Apr 2003 - 20:51:49 EEST

Merhabalar,
Ben RedHat 8 ve Gelecek 2.0 kullaniyorum; sorunum su: kablonet ile
internet baglantisi yaptigim icin kablonet dns vb ayarlari yaptigim
zaman Apache server 'fully qualified dns bulamiyor' ve ya benim statik
IP'mi ya da 127.0.0.1 adresini kullaniyor; ve bu sekilde test sayfasini
gerci goruyorum ancak php'yi tanitsam da sisteme en basit mysql
komutunda dahi ornegin mysql_connect icin function error mesaji veriyor.
1- Ethernet kartinda farkli bir profil tanimlayip internete girebildim,
cozum farkli profillerde hem localhost hem de interneti ayni ethernet'de
mi yapmali? Ama bunda da sanki DNS'ler birbirine giriyor?
2- Ben sunoneasp, php ve mysql'i win2000 pro'da kullaniyordum, sunu
sormak istiyorum: ethernet karti apache'in olmasi icin sanirim sart
degildir; oyle degil mi; ne yapmaliyim apache'in iliskisini kesebilmek
ve saglikli bir apache mysql kurulumu yapmak icin?
3- phpinfo(); komutunda gelen bilgilerde mysql destegi oldugunu
belirtmesine ragmen, mysql'in kendisine ait bilgileri gostermiyor; oysa
mysql komutu ile mysql calisiyor, yani bir sekilde apache ile mysql
haberlesiyor sanki ama bu iliski apache'da nedense fonksiyonlarda ve
bilgilerde yer almiyor, yoksa Win mantiginda bakarsam mysql hic
calismazdi...
Yardim edilirse cok sevinirim; oldukca uzun yazdim, her seyi
anlatabilmek icin.
Simdiden cok tesekkurler,
Saygilar,
Cengizhan

-- File: Ecartis command results: subscribe