[linux-network] Re: kesinlikle bir direniş doğru ama gücünü bizden alacak

From: Hüseyin MERCAN (huseyinmercan@palmet.com)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 17:48:57 EEST

Doğru vallahi arkadaşlar, RedHat ayrı bir olay yaw.Ben de çok memnunum.Hatta
geçenlerde ben farkında olmadan tam 65000 mail birikmiş outgoing de mail
atamayınca bi bakayım dedim de şok oldum.yani düşünün nasıl kuvvetli bu
penguenler.Bu arada mailler nalet Klezler yüzünde sıkışmıştı.:)ama kökünü
kuruttum.:)

Polis meselesine gelince Avrupa'da ki polis kuruluşlarının çoğu internet
suçları için sistemlerinde Linux kullanmaya başladılar bile.Yani sanırım biz
Bill'e güle güle diyebileceğimiz günlere yakında ulaşıcaz.(ne gün ama ;
kurtuluş günü)