[linux-network] Re: kesinlikle bir direniş doğru ama gücünü bizden alacak

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 20:36:18 EEST

bencenker wrote:

>ONUR bey ben mozillanın 1.0 nı mandrake 901 de kullanmaktayım ama ne garantinin ne isbankasının nede yapı kredinin internet bankacılığı sunucusuna giremiyorum
>galiba dediğiniz oldu gozilla goddzillaya dönüştü

gozilla diil mozilla :)

Bu sistemleri hiç kullanmad?m ama kullanacaklar? teknikler belli
Devrim'in dedig(i gibi java ise oluyor. ben bi ara icq2go kullan?yordum.
javascript se mesele sanm?yorum güçlü bir yorumlay?c?s? ve DOM sistemi
var mozillan?n.
GNU oldug(u için bu ie ye özel kullanmayal?m mant?g(? yok. ondakini de
tan?r?m bunu da tan?r?m mant?g(? var.
hatta özel bir teknikle mozillan?n bir k?sm? js ile yaz?l?yor.
I.nsanlar y?llard?r NS kullan?yor. Hiç ben bu siteye giremiyorum
dedikleri duymad?m. o zaman Mozilla kral?n? tan?maz :)

>galiba mandrakeden vazgeçeyim birde suseyle uğraşayım kafayı yemessem iyidir

bence deg(is,tirme ayn? s,ey sonuçta önemli olan çekirdek geri kalan? ne
yap?p edip istedig(ine benzetirsin.

Bence hiç s?k?lma hers,eyin çözümü var burda da hiç birs,eye al?nma
herkes hem yard?m için burda hem bis,iilerde yard?m almak için.
Bir s,ey olur sen bana yard?m edersin. Neden olmas?n ki?

dedig(im gibi bende yeni yeni yüzüyorum. gün gelir okyanusta sen elimi
tutars?n..

Herkese kolay gelsin.