[linux-network] RE: [linux-network] RE: [linux-network] kesinlikle bir direniş doğru ama gücünü bizden alacak

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 17:43:10 EEST

Yaw surum onemli degil.onemli olan onceden soylendigi gibi;isbankasi =
veya baska herhangi bir yer.siteyi yapanlarin sucu sadece explorer =
destekli siteler olusturulmasindan kaynaklaniyor.hayir bide lafim onlara =
iis gibi bir cok sekilde tehlikeli olan bir sistemi bankacilik isinde =
kullaniyorlar.
host: www.isbank.com.tr
port: 80
Server: Microsoft-IIS/5.0=20
if the webserver is apache,remove unnecessary information

Site Server 2 File Upload(uploadx.asp)=20
/scripts/uploadx.aspvendor homepage

Site Server 2 File Upload(repost.asp)=20
/scripts/repost.aspvendor homepage

IIS some information(default.asp)=20
/default.asp
solution:delete default.asp

bunlarda aciklari.tamam benim bilgim bunlari kullanmaya yetmez ama.bir =
de yetenekli bir kac insani dusunsek?

Redhat Linux,hem