[linux-network] RE: [linux-network] RE: [linux-network] RE: [linux-network] kesinlikle bir direniş doğru ama gücünü bizden alacak

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Fri 02 Aug 2002 - 17:56:20 EEST

Ben Sürümü Siteler için yazmadım Arkadaş suse ye geçecem gibi şeyler yazmış
ona cevap olarak yazmıştım heralde bir yanlış anlama oldu.
Ayrıca IIS konusunda çok haklısınız.tek kelimeyele berbat bir sistem.

Karadeniz Holding A.Ş
 Tel : 0212 295 4737
Davut Topcan

Yaw surum onemli degil.onemli olan onceden soylendigi gibi;isbankasi =
veya baska herhangi bir yer.siteyi yapanlarin sucu sadece explorer =
destekli siteler olusturulmasindan kaynaklaniyor.hayir bide lafim onlara =
iis gibi bir cok sekilde tehlikeli olan bir sistemi bankacilik isinde =
kullaniyorlar.
host: www.isbank.com.tr
port: 80
Server: Microsoft-IIS/5.0=20
if the webserver is apache,remove unnecessary information

Site Server 2 File Upload(uploadx.asp)=20
/scripts/uploadx.aspvendor homepage

Site Server 2 File Upload(repost.asp)=20
/scripts/repost.aspvendor homepage

IIS some information(default.asp)=20
/default.asp
solution:delete default.asp

bunlarda aciklari.tamam benim bilgim bunlari kullanmaya yetmez ama.bir =
de yetenekli bir kac insani dusunsek?

Redhat Linux,hem
> Server
> hemde ki=FEisel kullan=FDm a=E7=FDs=FDndan

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/ms-tnef
-- File: winmail.dat