[linux-ileri] Re: Elektrik Kesintileri

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 02:33:53 EST

    On Tue, 2004-03-30 at 01:51, ALPER KANAT wrote:
    > Gentoo'yu bilgisayara gore derlendiginden cok merak ediyorum aslina
    > bakarsaniz.. Ama komutlarina alismak biraz zaman alacaktir. Cevabiniz
    > icin tesekkur ederim.

    Hangi komutlar? Diğer linux dağıtımlarında hangi komutları
    kullanıyorsanız aynıları mevcut değişen birşey yokki, yada hangi
    dağıtımda komutlar değişiyor!... Gentoo ile sadece rpm yada benzeri bir
    binary'den kurmak yerine download edip derliyorsunuz ( ki onuda siz
    yapmıyorsunuz dağıtım kendi yapıyor ) birde config dosyaları standart
    olarak belirlenen yerlerde duruyor, dağıtımın developerlerının istediği
    yerde değil!

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu