[linux-ileri] Re: Elektrik Kesintileri

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 07:21:00 EST

    Bahsettigim komutlar Red Hat'e ozel olarak bildigim ntsysv,=20
    redhat-config ile baslayip devam edebilen xfree86 gibi komutlar...=20
    Bunlar bazi islemleri yapabilmek icin otomatiklestirilmis komutlardan=20
    bazilari.. Bunun disinda aklima gelmeyen 3-5 tane daha komut olabilir.=20
    Tabii bunlarin sayisi cok fazla olmadigi icin baska bi dagitima gecmek=20
    cok zor olmayabilir ama bugun siz kendi dagitiminizi birakip baska bir=20
    dagitima gecer miydiniz ?