[linux-ileri] Re: Mssql vs mysql

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 08:56:17 EST

    On Sat, 2004-03-13 at 15:36, Serdar =DEahin wrote:

    > Selamlar,
    >=20

    Selam

> [...]
    > sayesinde stokta ka=E7 mal=FDn kald=FD=F0=FDn=FD ve fiyat=FDn=FD g=F6rec=
    ek. LKS her user i=E7in
    > 500 dolar istiyor ve s=FDrf bu g=F6r=FCnt=FCleme i=E7inde 500 dolar =F6de=
    mek istemiyor.
    >=20
    > Benim sorum =FEu mssql i hi=E7 bilmiyorum. Ben bu datalar=FD mssql den
    > okuyabilirmiyim "PHP =DDLE". Yani php koduyla mssql den data
    > =E7a=F0=FDrabilirmiyim. E=F0er =E7a=F0=FDr=FDlabiliyorsa ara=FEt=FDr=FDp =
    =F6=F0renece=F0im. Fakat
    > =E7a=F0=FDr=FDlam=FDyorsa hi=E7 zahmet etmeyece=F0im. =DEimdiden te=FEekk=

    Logo urettigi veritabaninin yasal butun telif haklarina sahip bir kurum
    oldugu icin ve ms-sql de tutulan veritabaninin ne password'unu ne de
    detay bilgisini vermedigi icin boyle bir hamle yapmanizin yasal olarak
    bir yolu yok gibi gorunuyor...

    Bilmem anlatabiliyor muyum...

    Hazar Agency & Computer Systems
    (GNU/Linux Solutions)
    Phone: +90 212 356 65 56
           +90 212 356 62 75

    Projects and Software Development Department Manager
    Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part