[linux-ileri] Re: Mssql vs mysql

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 05:48:19 EST

    LKS kurulum ve kullanim kitapciginda MS-SQL' den nasil XML formatinda
    veri export edebileceginiz detayli bir sekilde aciklanmis durumda.
    MSSQL' e PHP' den soket baglantisi yapamasaniz bile, XML verileri parse
    ederek rahatlikla web uygulamanizda kullanabilirsiniz.

    Logo bu operasyona engel bir lisans yöntemi sunmaz, sunamaz. Zira MSSQL'
    deki veriler sadece kuruma aittir ve kurum verileri üzerinde her türlü
    tasarruf hakkina sahiptir.

    Logo' nun Navigator eklentisi ile yapilan her seyi programlama bilginiz
    varsa kendiniz de yapabilirsiniz. Teknik, yasal ya etik herhangi bir
    kisitiniz yoktur.

    Tek problem LKS' nin gereginden fazla karisik veritabani yapisini
    cözerek uygun SQL cümleciklerinin hazirlanmasinda olabilir.

    Kolay gelsin, sevgiler,

    Baris Ozyurt

    On Sat, 2004-03-13 at 15:36, Serdar Şahin wrote:
    > Selamlar,
    >
    > Şimdi bir müşterimizin lks de tuttuğu datalar var. Bu datalar anaserverda
    > mssql de duruyor. Müşterimizin istediği ayrı bir program. Bu program
    > sayesinde stokta kaç malın kaldığını ve fiyatını görecek. LKS her user için
    > 500 dolar istiyor ve sırf bu görüntüleme içinde 500 dolar ödemek istemiyor.
    >
    > Benim sorum şu mssql i hiç bilmiyorum. Ben bu dataları mssql den
    > okuyabilirmiyim "PHP İLE". Yani php koduyla mssql den data
    > çağırabilirmiyim. Eğer çağırılabiliyorsa araştırıp öğreneceğim. Fakat
> [...]

    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part