[linux-ileri] Mssql vs mysql

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 08:36:52 EST

    Selamlar,

    Şimdi bir müşterimizin lks de tuttuğu datalar var. Bu datalar anaserverda
    mssql de duruyor. Müşterimizin istediği ayrı bir program. Bu program
    sayesinde stokta kaç malın kaldığını ve fiyatını görecek. LKS her user için
    500 dolar istiyor ve sırf bu görüntüleme içinde 500 dolar ödemek istemiyor.

    Benim sorum şu mssql i hiç bilmiyorum. Ben bu dataları mssql den
    okuyabilirmiyim "PHP İLE". Yani php koduyla mssql den data
    çağırabilirmiyim. Eğer çağırılabiliyorsa araştırıp öğreneceğim. Fakat
    çağırılamıyorsa hiç zahmet etmeyeceğim. Şimdiden teşekkürler..