[linux-ileri] TOPLU YANIT : Re: Re: Fedora Core 2 Problemlerim - Lutfen Yardimci Olun..

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 14:48:39 EEST

erçin çok haklısın, bu konuda zaten mesajımda bir diretme yok. başımdan
geçen kısa bir olayı analttım. zaten arkadaşa fedora konusunda yazdığım
şeylerin başlarında "bence" , "öneri" ve "tavsiyem" kelimelerini
görebilirsin. yoksa şu ölsün bunu kullanmak aptallıktır gibi bişey
söylem. küçük bir yanlış anlaşılma oldu galiba...
alper arkadaşım da, herhangi bir yanıt olmadığından yakınmış mesajımdan
küçük bir bölümü hatırlatırım.

> fedora'da nvidia kartını tanıtıp opengl'i aktifleştirmen için kernel'i
tekrar derlemen gerekiyor.