[linux-ileri] Re: Fedora Core 2 Problemlerim - Lutfen Yardimci Olun..

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 21:25:57 EEST

On Prş, 2004-06-03 at 19:41 +0000, Fatih YILDIZ wrote:
> ncelikle fedora 'dan uzaklaman neririm. fedora'da nvidia kartn
> tantp opengl'i aktifletirmen iin kernel'i tekrar derlemen gerekiyor.
> ben bu zahmete katlanma giriiminde bulunmadan bir olaydan sonra
> fedora'dan kamaya baladm. u an gentoo'm la birlikte gzel bir hayat
> sryorum :))
> enmli saylabilecek bir belgenin tasarmn gimp2 ile yaptm. normalde
> gimp2pre srmleri mdk10beta'da, ve dier birka datmda da var.
> belgeyi tasarladm paa paa... hereyi bitti ve bask iin cd
> hazrlayacam.
> [...]
Böyle gereksiz konuları tartışmasak. Tamam belki sorun yaşamış
olabilirsin ama bu nedenle kimseye Fedora kullanılmaz, tu kaka
denmemeli. Bu şuna benziyo "Kiwi'li yoğurt kötüdür benim midemi
bozmuştu, sende kesinlikle yeme."

Bu arada bakıyorumda burası ileri listesiymiş.

--
Erçin EKER
UIN     : 82166138

Born to use Debian

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part