[linux-ileri] Re: contineo (java) ve tr karakterler

From: Osman Ä°ZBAT (oizbat@yahoo.com)
Date: Sat 05 Jun 2004 - 15:04:28 EEST

Probleminizle ilgili yardımcı olamayacağım ama şu sıralar ben de bu tarz
bir yazılım araştırıyorum.
Zope + Plone ikilisiyle bu ihtiyaca yönelik birşeyler yapılabilir gibi
geliyor ama Zope+Plone'a fazla aşina değilim üzerinde çalışmak
gerekiyor. Contineo'yu sizden duydum. Onu da deneyebilirim.
Zannediyorum sizin de bu tarz arayışlarınız olmuştur.
Contineo ve varsa denediÄŸiniz diÄŸer alternatiflerle ilgili
deneyimlerinizi yorumlarınızı paylaşırmısınız ?