[linux-ileri] Re: Security Enhanced Linux

From: Ismail Iyigunler (iyigunler@itu.edu.tr)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 17:36:07 EEST

Merhabalar;

Peki Türkçe bir kaynak var mı SELinux ile ilgili ? Aşağıdaki yerlerdeki
dökümanlara gözatmıştım ancak henüz kullanılan bir yere rastlamadım. Zaten
henüz test aşamasında ve 2005'te RHAS4 ile geleceği söyleniyor ama
ulaşabildiğim dökümanlarda genelde teorik açıklamalar sözkonusu (sadece
Russell ve Faye Coker 'ın kullanıcı dostu dökümanları var :) Acaba bildiğiniz
önerdiğiniz herhangi bir yol var mı? Ya da Türkiye'de bu teknolojiyi kullanan
biri, bir yer.. :)

İyi çalışmalar !

This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr