[linux-ileri] Re: Security Enhanced Linux

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 14:44:21 EEST

Selamlar;

Aradığınız tüm cevaplar http://www.nsa.gov/selinux/ adresinde mevcut.
Kullanımı sistem geneline bağlı, FC2'de nasıl bilmiyorum ama gentoo'da
kullanımı ile ilgili her türlü belge, bilgi
http://www.gentoo.org/proj/en/hardened/selinux/ adresinde mevcut. Hatta
kullanımını test etmek isterseniz http://selinux.dev.gentoo.org/ [
gentoo ] ve http://www.coker.com.au/selinux/play.html [ debian ]
makinalarına göz atın

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu