[linux-ileri] Re: NTFS uzerine linux kurulurmu

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 20:09:19 EEST

hmm. ya zaten bence linux icin hem performans hem de SIKINTI yaratacak
dosya sistemleri kullanmaya gerek yok. linux kendi standardini cizmis bu
konuda...
niye m$ kullanmiyosam niye m$'in kendi icin gelistirdigi seyi
kullanayim..
tabiki ntfs islerimiz oluyordur ancak uzerine linux kurmak bence pek de
mantikli gorunmuyor...

Mehmet Fatih YILDIZ http://www.mfyz.com
mfyz@linux-sevenler.org & fatih@mfyz.com