[linux-ileri] Re: linux-ileri listesinin durumu

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 10:25:36 EST

    Devrim> Hayır, sadece derneğin değil liste üyelerinin yapması gerekli bu işi.
    Devrim> Lütfen, derneğin her şeye yetişmesini beklemeyin

    Bu dusunceden yola cikarak biz kullanicilar ileri listesi gereksiz dersek
    kapatilacak mi? :)

    Ben liste uyesi olarak linux-ileri listesinin olmamasinin daha uygun olacagini
    dusunuyorum. Diger listeler icin kural setleri vs faydali olacaktir ancak
    "bence" hala ileri kavrami soyut bir kavram. ileri listesi icin dusunulebilecek
    bir kural seti bulamadim.

    saygilar.
    Umut