[linux-ileri] Re: linux-ileri listesinin durumu

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 05:45:43 EST

    Merhaba,

    On Wed, 21 Jan 2004, Murat Koc wrote:

    > Evet birakalaim yazsinlar. Bu mantik yuzunden zaten diger listelerde
    > insanlar agiza alinmayacak kufurleri de yazmaya basladilar. Birakalim
    > yazsinlar degil mi?

    Yazsınlar ama bunu istemediğinizi de güzel bir dille belirtin siz de.
    Tekrarlıyorum; "Liste kapansın" demek son gerece gereksiz bir şey bence.

    (kendi typomu duzelteyim: aforoz olacakti)

    > Bu da baska bir konu, ne yapalim? Bu soru ileri listesine uygun degil
    > suraya suraya sormalisin diyorsun. Adam ne bileyim ben diyor. Ya git sor
    > o zaman oraya diyorsun bu sefer kotu adam oluyorsun nereye sormasini,
    > bakmasini soyledigin icin.

    Yoo, bence kötü adam olmuyorsun. Aksine o insanlara 'doğru yolu'
    gösteriyorsun.

    > Obur taraftan cevap vermiyorsun adam ya niye kimse soruma cevap
    > vermiyor diyor.

    Ben olsam bunları dikkate almazdım.

    > Cevap veriyorsun bu sefer ayni adam "bir kere cevap aldi ya" her
    > sorusunu buraya sormaya basliyor.

    Yanıt vermeyin siz de! Bu kadar basit :)

    > Ben anlamadim simdi bunu? Ne demek kendinizi tatmin edecek baska yerlere
    > uye olursunuz? Simdi sen bana, sana hafif geliyorsa ayril kardesim git
    > sadece kernel listesi ile ugras mi demek istiyorsun? Bu senin tekelinde
    > mi? Canim nereye isterse oraya uye olurum.

    Yok buna yanıt vermeyeceğim çünkü demek istediğimle çok ters bir noktaya
    gelmiş. Herşey bir yana, başta sana ve diğer liste üyelerine böyle bir şey
    demem, diyemem.

    > Uye oldugum listenin kurallarina uyeleri uymuyorsa da uyarma gorevimi
    > yaparim tabii ki.

    Kural? İşte benim dediğim de bu. Bir kural kümesi yok. Bunu oluşturun -
    oluşturalım.

    > Benim gorevim mi? Dernegin yapmasi gereken isi ben niye yapayim?

    Hayır, sadece derneğin değil liste üyelerinin yapması gerekli bu işi.
    Lütfen, derneğin her şeye yetişmesini beklemeyin (LKD üyesi kimliğimle
    yazdım bunu, Devrim Gündüz kimliğime geri dönüyorum).

    > Madem listeler duzenleniyor neden icerikleri duzenlenmiyor. Kac sene
    > oldu hala bunlar yazilacak edilecek.

    Hep başkalarından beklediğimiz içindir belki. Var mı taşın altına elini
    sokacak birisi?

    > Simdi ben mi haybeye is yapiyorum yoksa bu kadar zamandir liste
    > iceriklerini belirleyemeyen dernek uyeleri mi?

    Dernek üyesi olmakla liste üyesi olmak farklı birşey. O mantıkla sadece
    dernek üyesi olanlar bu listelere üye olsunlar ;)

    Olmaz tabii böyle birşey. Bu listeler derneğin kullanıcılara sağladığı bir
    platform. Bu platformu yönlendirmek de liste üyelerinin işi.

    > Listeler bolunurken bunlarin adlari konulurken icerikleri de
    > belirlenmeli idi. Banane simdi ben niye oturup belirleyeyim.

    Bari sen "bana ne" deme :( Tamam biraz eksik iş yapılmış zamanında ama
    birisi el atarsa 1 günde toparlanır burası!

    > Bunu olusturmak ise benim isim degildir. Hos onceden soylemistim ornek
    > de vermistim sunlar sunlar olmali diye. Ama kimse sallamamisti.

    Eğer o yazdıklarını arşivlerden bulabilirsen ve bana atabilirsen, ben
    üzerinde oynayıp bir kural kümesi çıkartmaya gönüllü olurum; vatandaş
    Devrim Gündüz olarak.

    Saygılar,
    - --
    Devrim GUNDUZ