[linux-ileri] Frame Relay + router seçimi

---------

From: hasan can (cferamus@yahoo.com)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 10:04:46 EST

    Sevgiler,

    Listeyi istemeden fikir jimnasti?ine itti?im için özür
    dilerim.

    Ben bir ?irketin muhasebe md. ?irketin internet
    deste?i için d??ar?dan hizmet almaya niyeti yok. bu
    i?i finanse edecek bir kurum bulduk. oda sadece router
    almay? kabul etti. 64,128 veya 256 K l?k bir internet
    ç?k??? için bize ne lazim. Bu alet edavat listesi
    nedir?
    ?irketin bir LAN i var. ve dialup bir internet
    payla?imi yapiliyor. biz bunu kiralik hatta ta?imak
    istiyoruz. yani internetimiz h?zlansin istiyoruz.
    bulundu?umuz bolgede dijital santral mevcut ancak ADSL
    yok, kablo?nternet yok bir tek dialup. ?imdi ben
    telekomu ar?yorum onlar bilmem hangi firmayi arayin
    diyor. adam alete ?unu, ba?lamaya bunu istiyor. patron
    hiç birini kabul etmiyor. ben ne alet alaca??m?
    bilirsem, bu içi halledebilece?ime inaniyorum. bu
    listenin deste?i ile bu isi linux ta gordu?üm ruha
    uygun bir ?ekilde halletmeye çali?iyorum.

    ?htiyaç listem.
    Ne tur bir router almaliyim.(çok pahalli olmamali
    çünkü finansör vazgeçebilir.)
    router di?inda yapmam gereken nedir.

    Belki bu konu linux-ileri listesinin konusu de?ildir,
    belki linux.org.tr listelerinin kapsaminda da
    de?ildir. Ancak ?u anda opera ve win2k kullanarak bu
    yaziyi size yaziyorum. hiç olmazsa serverime TeknoWall
    kurmak veya ba?ka bir linux kurup aylardir bo?u?tu?um
    virüslerden kurtulmak istiyorum.

    Sevgiler
    feramus