[linux-ileri] Re: linux-ileri listesinin durumu

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 11:29:12 EST

    > Merhaba,

    Selam,

    > Yazsınlar ama bunu istemediğinizi de güzel bir dille belirtin siz de.
    > Tekrarlıyorum; "Liste kapansın" demek son gerece gereksiz bir şey bence.

    defalarca tekrarlandi sanirim.

    > Yoo, bence kötü adam olmuyorsun. Aksine o insanlara 'doğru yolu'
    > gösteriyorsun.

    evet sen beni cok yakindan taniyorsun bundan dolayi kotu adam olmadigimi
    soyleyebilirsin. Ama misal bu tartismayi baslatarak yani "burasi
    linux-ileri dogru duzgun soru sorun diyerek" bircok kiside antipati
    uyandirdigimin farkindayim. Ozellikler hic tanimayan bir kisi kesinlikle
    bu sekilde dusunecektir. Ben de olsam oyle dusunurum.

    > Yanıt vermeyin siz de! Bu kadar basit :)

    ardi arkasi kesilmiyor ki :) mesele yanit vermek degil. O maillerin
    esasen buraya gelmemesi gerektigi.

    > Yok buna yanıt vermeyeceğim çünkü demek istediğimle çok ters bir noktaya
    > gelmiş. Herşey bir yana, başta sana ve diğer liste üyelerine böyle bir şey
    > demem, diyemem.

    Tamam.

    > Hayır, sadece derneğin değil liste üyelerinin yapması gerekli bu işi.
    > Lütfen, derneğin her şeye yetişmesini beklemeyin (LKD üyesi kimliğimle
    > yazdım bunu, Devrim Gündüz kimliğime geri dönüyorum).

    > Hep başkalarından beklediğimiz içindir belki. Var mı taşın altına elini
    > sokacak birisi?

    Ben mi dagittim listeleri? Boyle bir suru liste olusturdum. Kim
    olusturdu ise onlar yazsin kurallari listeye oylamaya sunsun. Biz de ona
    gore listede kalalim veya kalmayalim.

    > Dernek üyesi olmakla liste üyesi olmak farklı birşey. O mantıkla sadece
    > dernek üyesi olanlar bu listelere üye olsunlar ;)
    >
    > Olmaz tabii böyle birşey. Bu listeler derneğin kullanıcılara sağladığı bir
    > platform. Bu platformu yönlendirmek de liste üyelerinin işi.

    Tekrarliyorum. Bunlar bizim isimiz degil. Listeleri bu hale getirenlerin
    isi.

    > Bari sen "bana ne" deme :( Tamam biraz eksik iş yapılmış zamanında ama
    > birisi el atarsa 1 günde toparlanır burası!

    > Eğer o yazdıklarını arşivlerden bulabilirsen ve bana atabilirsen, ben
    > üzerinde oynayıp bir kural kümesi çıkartmaya gönüllü olurum; vatandaş
    > Devrim Gündüz olarak.

    http://listweb.bilkent.edu.tr/

    linux listelerini Murat Koc diye search edip bakabilirsin. Ne kadar
    maile bakman gerektigini ben yazayim hemen

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux

    altindaki sonuc.

    Summary for query "Murat Koc":
    WebGlimpse search found 3571 matches in 857 files
    (Some matches may be to HTML tags which may not be shown.)

    http://listweb.bilkent.edu.tr/linux

    altindaki sonuc

    Limit of 1000 files exceeded. Check the search options.
    1
    Summary for query "Murat Koc":
    WebGlimpse search found 3847 matches in 1000 files
    (Some matches may be to HTML tags which may not be shown.)

    Sanirim limitleri arttirmak lazim.

    Kusura bakma Devrim ama benim kendi maillerim icinde arama yapacak
    zamanim yok. Vatandas Devrim olarak sen bakarsan sevinirim. Ama sanirim
    2 yil onceki mailleri oncelikli aramak isine daha cok yarayacaktir.
    Oralarda bir yerde.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part