[linux-ileri] Re: Frame Relay + router seçimi

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 11:57:26 EST

    > Sevgiler,

    Selam,

    > Listeyi istemeden fikir jimnasti?ine itti?im iin zr
    > dilerim.

    :) fikir cimnastikleri iyidir.

    > ?htiya listem.
    > Ne tur bir router almaliyim.(ok pahalli olmamali
    > nk finansr vazgeebilir.)
    > router di?inda yapmam gereken nedir.
    >
    > Belki bu konu linux-ileri listesinin konusu de?ildir,
    > belki linux.org.tr listelerinin kapsaminda da
    > de?ildir. Ancak ?u anda opera ve win2k kullanarak bu
    > yaziyi size yaziyorum. hi olmazsa serverime TeknoWall
    > kurmak veya ba?ka bir linux kurup aylardir bo?u?tu?um
    > virslerden kurtulmak istiyorum.

    Konu esasen sizin de anlayacaginiz uzere linux-network konusu
    linux-ileri konusu degil.

    Ama amacim bu degil bu maili yazarken. Simdi size Serdar cevap vermis.
    Ne anladiniz bu cevaptan?

    Bu soruyu linux-baslangic a da yollayabilirdiniz :) baska kisiler farkli
    cevaplar verecektir.

    Ki Serdar in yazdiklarinda da ileri namina hicbir sey yok. Bu tur isleri
    yapmanin farkli yollari var. Gidersiniz bir ISP i arasiniz ben boyle
    boyle birsey yapmak istiyorum ne lazim dersiniz. network urunleri satan
    yere gidersiniz bunu bunu yapacam arkaya da server koyacam nedir bu
    dersiniz. Bitti.

    Buradaki insanlar size sundan bundan al dedikleri zaman hicbirsey
    degismeyecek. En fazla 3-5$ oynama icin dolanacaksiniz.

    Bakin anlatmak istedigim bu tur seyler.

    1-) Sorunuzun linux-ileri ile uzaktan yakindan alakasi yok.
    2-) Siz simdi gercekten cevap aldiniz mi? Serdar in mailini yazdirip
    oyle dolasmaniz lazim. (Yanlis anlamayin ama bu soruyu sordugunuz icin
    Serdar in yazdiklarini anlamayacagizi dusunerek bu maddeyi yazdim)
    3-) Oyle veya boyle yapacaginiz sey bu tur aletleri satan yerleri
    dolasip onlardan fiyat almak.

    Baska birsey yok.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part