[linux-ileri] Re: Mandrake 9.2

---------

From: Murat Ustuntas (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 09:14:42 EST

    Aslinda bu kanala bu soruyu sormaniz cok yersiz. Linux`a yeni baslayanlarin
    mail grubuna
    (mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?subject=subscribe)
    uye olun ve Linux hakkindaki sorularinizi oraya sorun.
    Elinizdeki 3 iso dosyasini, -Baska bir Linux makineniz olmadigini
    dusunerek -
    Window$ makine uzerinden uygun bir CD yazma programi ile CDye yazin ve
    ilk CD ile
    kurulum yapin. HardDiskten kurulumu yapmaniz bu sartlar altinda anlamsiz.

    Murat Ustuntas