[linux-ileri] Re: Maildir/ problemi

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 10:15:40 EST

    14-01-2004 Çarşamba günü saat 08:28 sularında, Enis Büyükgüner dedi ki:
    > Redhat 9 cd sinden =E7=FDkan imap-2001a-18 kurdum.

    Ben de sorunun imap sunucunu olabileceğini söylemiştim. Bildiğim kadarı
    ile kullandığınız sunucunun Maildir desteği yok (bir kaç yama görmüştüm
    Internet'te). maildir desteği olan bir imap sunucu kurabilirsiniz...

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin
    www.metin.org