[linux-ileri] Re: yasanmis bir olay-onemli

---------

From: Serdar ÞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 09:00:21 EST

            Canan Hn. yabanci bir site vardi bilim kurgu hikayeleri yayinlayan,
    bu hikayede oradan alinmis bir hikayenin degisik bir versiyonu. Benim =
    orada
    okudugumda da bir partiye giden birinin basina gelip buz dolu bir =
    kuvette
    sona eriyordu, baska bir versiyonda ise sehirlerarasi bir otobuste
    geciyordu. Insanlari uyarmak guzel tabi ama bu hikayeler sadece hikaye.
    Saygilar.

    Arkadas=FD=20
    > ise bununla beraber inen 3'l=FCden s=FCphelenir. Birlikte hemen =20
    > bir taksiye binip hastaneye giderler.. Acilde doktorlar=20
    > imdada yetisir ve arkadas=FDn=FDn yan=FDna gelerek: Arkadas=FDn=20
    > intihar mi etti?" diye sorar. Neden b=F6yle bir sey sordugunu=20
    > sorar doktora. Doktor ; " as=FDr=FD dozda ila=E7 alm=FDs.
    > Gecikseydiniz kurtaramayabilirdik" diye cevap verir..
    > Isin daha ilginci ve can al=FDc=FD noktas=FDysa daha sonra bu=20
    > 3'l=FCn=FCn ORGAN MAFYASI olmas=FD ihtimalinin d=FCs=FCn=FClmesidir. =
    Bu=20
> [...]
    > Istanbul'dakiler dikkat etsin... Savas, ekonomi, K=FDbr=FDs =20
    > derken hayat=FDn detaylar=FD =E7ok korkun=E7 olabiliyor.
    > Sagl=FDkl=FD ve kazas=FDz belas=FDz g=FCnler dilerim..
    > TANIMADIGINIZ YABANCI KISILERDEN NE KADAR KALABALIK BIR=20
    > ORTAMDA DAHI OLSANIZ KESINLIKLE YIYECEK, I=C7ECEK V.S. KABUL=20
    > ETMEYIN....
    > ARTIK INSANLAR =D6L=DC-CANLI INSAN HAYVAN DEMEDEN ACIMASIZCA=20
    > KATLEDIP PARAYA =C7EVIRMEYE BAKIYORLAR...
    > BU MAILI T=DCM SEVDIKLERINIZE, TANIDIKLARINIZA ILETIN. MAIL=20
    > OKUYACAK DURUMDA OLMAYANLARA VE AILELERINIZE S=D6ZL=DC OLARAK =
    ANLATIN...
    > L=DCTFEN =C7OK DIKKATLI OLUN...
    >=20
    > **************************************************************
    > *************
    > ** Bu e-posta VirusBuster yazilimi ile virus taramasindan=20
    > gecirilmistir. **
    > ****************** Istas A.S. --- Bilgi Islem Merkezi=20
    >=20
    >=20

    ** Bu e-posta VirusBuster yazilimi ile virus taramasindan gecirilmistir. **
    ****************** Istas A.S. --- Bilgi Islem Merkezi *********************