[linux-ileri] Mandrake 9.2

---------

From: orkun (orkunalan@hotmail.com)
Date: Sun 11 Jan 2004 - 08:22:39 EST

    Bende 3 tane mandrake 9.2 iso dosyalari mevcut . Bunlari harddiskten kurmak istiyorum . Linuxta yeni oldugum icin neler yapilabilecegini pek bilmiyorum . Acaba nasil yüklerim linuxu ? Harddiskten kurulum hakkinda cok arastirdim ama kesin bir tarif bulamadim . Kimisi diyor boot disk yap, kimisi diyor root disk yap , disk yaptiktan sonra ne yapilacak ? exe gibi calistirila bilinir dosyada yok . Kisacasi kafam karma karisik oldu .Bana harddisk kurulumunu detayli anlatan web sitesi yada anlatim göndere bilirseniz sevinirim.
     Bana yardimci olursaniz sevinirim ...

    Tesekkürler

    Orkun