[linux-ileri] Uydu internet, sky star2 kartlarının linux ile paylasima acilmasi

---------

From: hasan can (cferamus@yahoo.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 06:10:30 EST

    Selamlar, sky star2 kartları ile tek yonlu uydu
    uzerinden internet erisimi konusunda arastırma
    yaparken bu kartlar ile yapılan baglantinin bir lan
    uzerinde paylasilamadigini ogrendim.
    yine bu tur kartlar ile telsim gprs uzerinden de
    baglanti yapilabildigini duydum. acaba bu kartlari
    linux ile paylastirmak mumkunmu linux suruculeri
    mevcutmu.
    bu tur bir internet erisimini paylasima acabilen varmi
    eger yapilamiyorsa bir ağ karti gibi islem goren bu
    karti neden paylastiramiyoruz. yorumlariniz icin
    simdiden tesekkur ederim
    Selamlar
    feramus