[linux-ileri] Re: Kernel 2.6.0 OK --- Son Sorunlar...

---------

From: Bayram Tamer GUNES (btgunes@eso-es.net)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 12:02:59 EST

    Murat Koc wrote:
    > Selam,

    > Olmali zaten. Bunlarin USB module ve keyboard ile alakasi yok. USB
    > tarafindan USB HID i kullan demeniz bu input layer ile iliskilendirmeyi
    > saglar ve aygitlariniz calisir. Bunlar olmadan olmaz zaten. Ki bunlari
    > modul de yapsaniz o hatalari yine alirsiniz. Cunku o moduller bunlar
    > degil.

    evet evde ugrasirken bende farkettim.. yanlis yanitlamisim..

    > sakin yapmayin bunu.

    ben yaptım ve caisti :) ama asagida da yazmis bulundugum gibi menuconfig
    ile tekrar tum secenekleri ayarladım boylece islemci, microcode,
      smp, netdevice, ppp gibi ayarlarim 2.4'un ayarlari ile ayni oldu..

    > 2.4 kernel .config dosyasini kopyalayarak 2.6 kernel derlemeye calismak
    > bir hatadir ve yapilmamasi gerekir.

    ben burda oldugu gibi kopyala ve nake oldconfig yaparsan calisir demek
    istemiyorum ki

    "make menuconfig ile tekrar gozden gecirirsen _sanirim_ fazla sorun
    cikmaz" demisim