[linux-ileri] SpamAssassin'e gule gule..

---------

From: A. OGUZHAN BASAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 11:01:37 EST

    Merhaba arkadaslar,

    Vakti zamaninda SpamAssassin kurmustum. Simdi sistemimden kaldirmak
    istiyorum.
    Kurulumu perl icinden yapmistim. Sendmail kullaniyorum. Slackware linux
    dagitimini kullaniyorum.
    Bu SpamAssassin 'i sistemin neresinden silersem kurtulabilirim.

    A. Oguzhan BASAR, ahmet@oguzhanbasar.com / www.oguzhanbasar.com
    tel: 0.542 541 4141 - 0.216 465 69 02 / msn:
    yesilelmasertsulu@hotmail.com / icq: 9183311

    Mevzuat parmaklarinizin ucunda... > www.basarmevzuat.com
    Bir yasama umut olun! > www.kanbankasi.gen.tr
    Size ozel bilisim cozumleri > www.bilcag.net