[linux-ileri] Re: Swap kullanımı

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 05:03:07 EST

    Bu konu acilmisken benim kullandigim bir sistemde 2 gb ram var ve ram
    kullanilmadigi zaman bile cok az da olsa (800 MB swap var ) swap kullandigi
    gozukuyor. Gerci surekli ayni olmasi da ilginc. Yani surekli 20-30 mb
    kullniyor gozukuyor. Bu konuda yorum yapilecek var mi? Ayrica bir uygulamaya
    ram ayrildiginda tamamini almis gozukmuyor. 2 gb ram olan bir makinada 500
    mb uygulama ram ayiriyorum, ancak free ile baktigimda o uygulamanin 500 mb
    ayrildigi gozukmuyor. Windows mantigi gibi dusunmek hatali galiba. Linuxda
    uygulama, kullanmadigi zaman rami kendisine ayirmiyor diyebilirmiyiz?

    Abdullah