[linux-ileri] Re: Swap kullanımı

---------

From: Gokhan Geyik (gokko@gmx.com.tr)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 01:40:41 EST

    Merhaba.
    swap aktif hale gelemiyorsa, rootshell'de
    ]# mkswap /dev/swap_neredeyse_orasi
    ]# swapon

    yapmayi bir deneyin.

    Ayrica sisteminiz oldukca iyi kaynaklara sahip.
    Swap kullaniminizin az yada hic olmayisi normaldir.
    Swap'in nasil kullanildigini gormek isterseniz benim gibi bir celeron433
    ve 64Ram alabilirsiniz :)

    Iyi Calismalar

    --
    Gokhan Geyik <gokko@gmx.com.tr>