[linux-ileri] Re: gcc optimizasyon parametreleri

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 22:28:43 EST

    * Volkan YAZICI <yazicivo@itu.edu.tr> [2004-02-04 13:07:35+0200]
    > herhangi bir program derlerken, madem programi paketi ile kurmayip
    > kendim derliyorum, o zaman optimizasyonunu da kitabina gore yapalim ki
    > bir ise yarasin diye dusundum.
    >
    > SORU: (genel cercevede sorunun sadece hiz ve stabilite oldugu goz
    > onune alinarak, debugging falan istenmeyecek sekilde) gcc ile bir
    > program derlerken, programin kendi "./configure --help" listesinden
    > yer alan optimizasyon parametrelerinden baska, gcc icin CFLAG
    > degiskeninde hangi parametreleri kullanmami onerirsiniz?

    Volkan; optimum derleme secenekleri onemli olcude spekulatif ozellikler
    de gosterebiliyor. Bu kadar secenek arasinda isin icinden cikmak biraz
    zor. Birileri de bunun zorlugunu gormus olacak ki genetik bir
    algoritmayla optimum secenekleri belirleyecek birseyler yazmis :-) Bir
    ara slashdot'ta rastlamistim, aratinca tekrar cikti:

            http://www.coyotegulch.com/acovea/acoveaga.html

    (Link su an calismiyor, google cache'den bakabilirsin.)

    --
    roktas