[linux-ileri] procmail

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Fri 06 Feb 2004 - 04:14:16 EST

    Selam arkadaşlar

    Postfix ve procmail i kullanıyorum. Amacım bir kullanıcıya gelen ve o
    kullanıcıdan gönderilen tüm e-mailllerin bir kopyasını başka bi account
    a yönlendirmek. Bunun için o kullanıcının home dizininde .procmailrc
    isminde bir dosya oluşturdum ve için

    :0 c

    * ^From.*ali@deneme.com.*

    * !^To.*mudur@deneme.com.*

    ! mudur@deneme.com

    :0 c

    * ^To.*ali@deneme.com.*

    ! mudur@deneme.com

    yazdım. Fakat bu yazmış olduğum kural hiçbir etki göstermedi. Bende
    bunun üzerine .procmailrc dosyasını /etc/procmailrc olarak kopyaladım.
    Bunu yapınca da yazmış olduğum kural çalıştı fakat bu seferde mudur
    account una hem aliædeneme.com un mailleri hemde mudur@deneme.com
    adresinin loop a neden olduğu ile ilgili bir mail gelmeye başladı. Bunun
    nedeni ne olabilir?? Ayrıca neden ali account unun home una yaratmış
    olduğum .procmailrc dosyası bir işe yaramadı?? Bu arada .forward dosyası
    tam olarak ne işe yarıyo ve eğer yukarıdaki iş için yeterliyse nasıl
    kullanabilirim.

    Şimdiden teşekkürler

    Herkese kolay gelsin