[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 12:26:18 EEST

> Selamlar..

Selam,

> Hayir, hayir, zaten strcasestr kernel ile ne alakali olabilir ki?

hımm o.k yukarda glibc ve kernel için locale tanımlarında diyerek
cümlene başlamışsın yalnız.

> Windows bu sorunu asmak uzere soyle bir yol ongormus. Buyuk "i" ve "I"
> ile kucuk "i" ve "I" ayni karaktermis gibi isleniyor. Bunun sonucunda,
>
> ucase(i) = "İ" ve "I" olarak
> ucase(ı) = "I" ve "İ" olarak eşleniyor.
>
> Kabaca, ali ve "ALI, ALİ, ali, ALı" aynı stringler gibi ele alınıyor.

Peki bu çözümü linux da nerede implemente etmeyi düşünüyorsunuz?

Kirli biz çözüm ama çalışıyor dediğine göre ortada yapılmış olan
birşeyler olmalı. İnceleme imkanımız olabilir mi?

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part