[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 11:49:36 EEST

Selamlar..

> Selamlar,

> Serdar ben mi yanlış anlıyorum yoksa siz kernel içinde strcasestr ile
> bunu çözeceğinizi mi söylüyorsunuz?

Hayir, hayir, zaten strcasestr kernel ile ne alakali olabilir ki?

Windows bu sorunu asmak uzere soyle bir yol ongormus. Buyuk "i" ve "I"
ile kucuk "i" ve "I" ayni karaktermis gibi isleniyor. Bunun sonucunda,

ucase(i) = "İ" ve "I" olarak
ucase(ı) = "I" ve "İ" olarak eşleniyor.

Kabaca, ali ve "ALI, ALİ, ali, ALı" aynı stringler gibi ele alınıyor.