[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 11:51:48 EEST

Selamlar;

Şimdi bunun şuçlusuda mı Linux oldu, zamanında nefis devlet büyüklerimiz
kalkıp gitseymiş ulusal toplantılara Türkçe'de avrupa dilleri ile
birlikte anılsaymış bugün bu problemler olurmuymuş, olmazmış :=). Türkçe
ile ilgili her problemin tek adresi kendi fikrime göre zamanında klavye
düzenimizi, harflerimizi toplantılara katılmayarak baltalayanlardır...

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu