[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 11:07:21 EEST

> Selamlar..

Selamlar,

> Bu konuda biz uludag ekibi olarak bazi koklu cozumler gelistiriyoruz.
> Yani meseleyi uygulama seviyesine kalmadan asabilecek bazi duzenlemeler.
> Basitce glibc ve kernel icin locale tanimlarinda "strcasestr" uzerinde
> calisarak bu sorunu gidermek mumkun. Kirli bir cozum ama calisiyor.

Serdar ben mi yanlış anlıyorum yoksa siz kernel içinde strcasestr ile
bunu çözeceğinizi mi söylüyorsunuz?

Gerçekten merak ettim uygulama seviyesinde kalmadan glibc ve kernel da
ne değişiklikler yaparak bu sorunu aşacağınızı? Özellikle kernel
kısmında yapacağınız strcasestr değişikliklerini mümkünse kodları ile
beraber buraya yazabilir misin?

Uludag projesinin kapalı bir proje olmadığını ve yaptığınız
değişikliklerin gizli saklı olmadığını düşünerek istiyorum bunları.

> Su anda bu bizim dagitimimiz icin koydugumuz olmasi gerekenlerden
> birisi. Bu, uludag'in ilk surumlerinde bu sorunun yasanmayacagi anlamina
> geliyor. Ama su an icin pratik bir cozum yok.

Peki ya diğer uygulamalar? Siz sambada şunda bunda Türkçe sorunlarını
çözeceğim derken diğer uygulamaları ne hale getiriyorsunuz?

Neyse detaylı açıklamandan sonra daha rahat anlayacağım sanırım ne
yapmak istediğinizi.

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part