[linux-ileri] Re: procmail smb swap

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 17:54:57 EET

    Selamlar..

    Acil onlem olarak swap'i kapatin. Daha sonra yerel dosya sisteminde siradan=
     bir dosya olarak yeni bir swap olusturun. Bunun icin tercihan single user =
    olarak sistemi acmaniz ve /etc/fstab dosyalarini elle duzeltmeniz gerekecek=
    ..

    Daha sonra bu hata nereden geliyor onu arastirin.. Buyuk ihtimalle swap par=
    tisyonunda bir sorun olabilir.

    Saygi ve sevgiler..